Zobacz Gimnastyka Corita Kent: popowa zakonnica 6 min Zobacz program
Wysoki i nieco przenikliwy dźwięk znany z horrorów i filmów fantasy wytwarzany jest przez specjalny, nie do końca doceniany instrument: waterphone. Skąd się wziął i jak jego dźwięk stał się tłem naszych najgorszych koszmarów?