Być jak Dana Scully
Kto nie słyszał o „Myślicielu” Rodina? Odlewy tej rzeźby znaleźć można na całym świecie. Od Paryża przez Szanghaj, po brazylijskie Recife i Moskwę. Zastygły w brązie - myśli. I tak od 1880 roku zmusza nas do myślenia, jest analizowana, fotografowana, obserwowana… Jednak o czym, a raczej o kim myśli ten myśliciel od ponad wieku?