GimnastykaLa Nouvelle Vague
Na przełomie lat 50. kilku filmowców zrewolucjonizowało francuskie i światowe kino. To Nowa Fala La Nouvelle Vague: Truffaut, Chabrol, Godard, Rivette, Rohmer & Co. Filmy kręcą szybko, z małymi budżetami, w naturalnej scenografii i w ciągłym ruchu. Ich manifestem jest "Do utraty tchu" Jean-Luca Godarda. Opowiemy wam to wszystko w jednym ujęciu.