Blob: inwazja science fictionGimnastyka
W 1958 r. na ekranach pojawił się debiutujący Steve McQueen. Jednak prawdziwą gwiazdą dla amerykańskiej publiczności był on: nowy, lepki, bezkształtny potwór przeciskający się wszędzie i pożerający wszystko. Blob. Odtąd kultowy stwór z filmów klasy B zajął kolejne dziedziny: informatykę, komiks, design, architekturę, a nawet badania naukowe. Czym jest w takim razie ten blob?