Być jak Dana Scully
Zazwyczaj obrazy powstają po to, by oglądać je od przodu. Ale co by było, gdyby najbardziej ciekawscy.kie podczas wizyty w muzeum zaczęliby odwracać obrazy? Nie spodobałoby się to ochronie. Ale z „pleców” obrazów mogliby.łyby się wiele dowiedzieć.