Corita Kent: popowa zakonnica
Fani i fanki to fascynujące stworzenia. Płaczą, piszczą i mdleją na koncertach Beatlesów lub One Direction. Co ciekawe, istnieli już dawno temu – w XIX wieku Franz Liszt miał ich zastępy. „Lisztomania” ogarnęła małych i dużych, bogatych i biednych.