GimnastykaStreet art przeciwko feminobójstwom
W dużych miastach Francji pojawił się całkiem nowy street art. To sztuka uświadamiająca i sprzeciwiająca się feminobójstwom, czyli zabójstwom kobiet tylko ze względu na ich płeć. Mało kto wie, że te murale wywodzą się z długiej tradycji protestów feministycznych zainicjowanych przez Olympe de Gouges, francuską XVIII-wieczną abolicjonistkę, feministkę i dramatopisarkę.