"Córka" (2019)Daria Kashcheeva
Nad łóżkiem umierającego ojca kobieta wspomina ich trudne relacje. Czy powinniśmy ukrywać nasz ból? Czy powinniśmy zamykać się w naszym wewnętrznym świecie? A może powinniśmy być wyrozumiali i przebaczyć, zanim będzie za późno?