Ukraina: Wiosna w Kijowie
Trwające od kilku tygodni zamieszki w Bagdadzie są już nazywane „rewolucją”. Niezgoda na politykę irackiego rządu mobilizuje młodych ludzi w całym kraju. Liczba ofiar jest straszna – na barykadach ścielą się setki zabitych i tysiące rannych.