Samoloty przyszłości: nadzieja dla klimatuXenius
Samolot przyszłości to taki, który pozwala nam latać bez wyrzutów sumienia. Kiedyś skończy się Covid i znów będziemy latać samolotami. I – niestety – emitować gazy cieplarniane do atmosfery. Czy da się zaradzić wysokoemisyjnym podróżom? Czy istnieją już samoloty bardziej przyjazne dla klimatu? Sprawdza to dla Was ekipa Xeniusa.