Iron Maiden
W maju 2020 r. wzrok świata hip-hopu przykuła instagramowa relacja młodego nowojorskiego rapera. Tekashi 69 zabrał głos po raz pierwszy od czasu popełnienia największego grzechu rapu: wydania byłych kumpli z gangu Nine Trey Bloods. Dwóch gangsterów trafiło za kratki z dwucyfrowymi wyrokami. A Tekashi?