Iron MaidenTAPE
Na początku lat 90. amerykański rząd rozpoczął wielką kampanię na rzecz zapinania pasów w samochodach. Rzecznikami akcji zostali Iron Maiden i Eddie, wielki zombiak, który był ich maskotką. Ale jak się mają piekielne riffy do przestrzegania przepisów?