Iron Maiden
Kiedy Cardi B zabrała do domu nagrodę Grammy za najlepszy rapowy album 2019, wywołała wiele kontrowersji na całym świecie. Powód? Ktoś taki jak Cardi B po prostu nie mógł być „królową hip-hopu”. Ale czy rap był naprawdę lepszy, zanim pojawiła się na scenie?