Hiszpania: Nieletni migranci w BarcelonieARTE Reportage
Pochodzą z Senegalu, Wybrzeża Kości Słoniowej i Maroka. Zostawiają rodziny i przepływają morze, marząc o życiu w Europie. W 2018 roku prawie 13 000 małoletnich przybyło do Hiszpanii na łodziach lub ukrytych w ciężarówkach. Większość jest w Katalonii. Tamtejsza społeczność opracowała unikalny w Europie system ochrony dzieci. Nasi reporterzy odwiedzili centrum recepcyjne Mas Pins.