Losy KurdówStories of Conflict
Kurdowie kojarzą nam się z poganiaczami owiec lub kobietami, które kałasznikowami walczą z ISIS, ale to przede wszystkim największy naród bez państwa. Kwestii Kurdystanu była przydatna dla Zachodu. W dzisiejszym odcinku wyjaśnimy, dlaczego Kurdowie wciąż są kozłem ofiarnym.