„Dalibor” Bedřicha Smetany
W ramach europejskiego sezonu operowego ARTE Opera, Praski Teatr Narodowy prezentuje klasykę z czeskiego repertuaru: Bedřich Smetana przedstawia w swojej operze historię legendarnego orędownika sprawiedliwości, którego podnosi do rangi bohatera narodowego. Orkiestrą dyryguje Jaroslav Kyzlink, a Jiří Nekvasil jest autorem inscenizacji.