Дeva aka Dorina Takács - Eurosonic 2022The BlazeNa żywo z Nuits de Fourvière
The Blaze zauroczył Francję swoją muzyką a teraz rusza na podbój całej Europy. Duet zatrzymał się na festiwalu Nuits de Fourvière w Lyonie - zasadniczym etapie swojej letniej trasy koncertowej.