W hołdzie Ninie Simone - Panteon w ParyżuQuincy JonesW hołdzie mistrzowi
Na koncercie symfonicznym w czerwcu 2019 r. legendę wspierali gościnnie muzycy najwyższego kalibru, w tym Véronique Sanson, Ibrahim Maalouf, Marcus Miller, Selah Sue i Richard Bona. Goście tak wyrafinowani i eleganccy, jak i kariera Wielkiego Mistrza. Od "We are the World" do "Thrillera", Quincy Jones pozwala swoim największym przebojom rozbrzmieć we wcześniej niesłyszanych aranżacjach. Wybór z łącznej liczby ok. 2900 kompozycji w wieczorze poświęconym w całości twórczości legendy muzyki współczesnej.