Boliwia: ostatni MohikaninARTE Reportage
20 października 2019 Evo Morales został wybrany na czwartą już kadencję prezydenta Boliwii. Reportaż opowiada o jego politycznych i gospodarczych sukcesach, ale także o przyczynach protestów, które 10 listopada 2019 roku doprowadziły Moralesa do zrzeczenia się urzędu i ucieczki do Meksyku.