Meksyk: metropolia z problemamiARTE Reportage
Claudia Sheinbaum jest pierwszą w historii kobietą na stanowisku burmistrza Meksyku. Nie ma łatwego zadania: 22-milionowe miasto stoi na krawędzi zapaści, boryka się z niedoborem wody i zatruciem smogiem. Bezpieczeństwu mieszkańców zagrażają także porachunki karteli narkotykowych.