ARTE ReportageRolnicwo ekologiczne na Kubie: pragmatyczny wybór
Na Kubie ziściło się marzenie ekologów_żek z całego świata: na masowa skalę wprowadzono rolnictwo ekologiczne. Na początku lat 90., kiedy rozpadł się Związek Radziecki, Kuba nagle straciła głównego dostawcę pestycydów. Aby uniknąć głodu, rozwinięto rolnictwo bez chemii. Obecnie w ten sposób 1,5 miliona ton warzyw produkuje ponad 4 tysiące kubańskich gospodarstw miejskich.