Cui Yongyuan, krytykant
Cui Yongyuan był gwiazdą telewizji. Dziś jest najbardziej wpływowym demaskatorem w Chinach. Doceniany przez młodzież dzięki wyluzowanym debatom teraz Cui korzysta z uznania i dopuszcza się krytyki. Przekroczył jednak granicę, angażując się w wojnę z GMO...