Li Jiaqi, livestreamer
Najpopularniejszy sprzedawca pomadek w Chinach nie jest kobietą. Słynny live na platformie sprzedaży on-line Taobao wyniósł Li Jaqui, zwykłego stażystę w branży makijażu, na pozycję gwiazdy handlu. 45 milionów obserwujących na Xiao Hongshu, azjatyckim Twitterze, 23 miliony na Douyin, chińskim YouTubie. 30-latek jest najbardziej aktywnym influencerem w Azji.