Papi Jiang, gwiazda humoru
Papi Jiang to internetowe zjawisko ostatnich lat. Swoimi viralowymi filmikami 33-latka z Szanghaju podbiła serca młodych Chińczyków. Filmy mają po 20 mln odsłon, a jej konto na Weibo - odpowiedniku Twittera - śledzi ponad 30 milionów osób. Jednak czy w państwie kontroli można naprawdę żartować?