Chiny, kraj cenzuryGdybyś był Chińczykiem (1/6)
Dlaczego Chińczycy nie mają dostępu do tych samych informacji, co my? Jak działa cenzura? Internet nie przyniósł oczekiwanej liberalizacji. Chiny pokazują, że autorytarny reżim może nie tylko kontrolować sieci społecznościowe, ale także włączyć je do swojej polityki propagandowej.