Sudan: Kobiety w pierwszym szereguARTE Reportage
Chartum - 3 tyg. po obaleniu prezydenta Omara al-Baszira na placu przed główną kwaterą wojskową nadal gromadzą się ludzie. Miejsce to stało się epicentrum rewolucji. W kilka tygodni po upadku dyktatora al-Baszira, tysiące Sudańczyków nadal codziennie demonstruje przed kwaterą główną armii, żądając demokratycznego rządu i równych praw kobiet. Chociaż represje spowodowały setki zgonów i tysiące aresztowań, kobiety pozostają na czele rewolucji i walczą o swoje prawa.