Walcząc o normalność
W 2012 roku Perwin wraz z rodziną opuściła Syrię i udała się do Turcji. W nowym kraju przez cztery lata nie mogła chodzić do szkoły. Obecnie mieszka w Baden-Baden i walczy o powrót do normalnego życia. Dosłownie.