Kiedy sąsiedzi stają się wrogamiOdjazdy i przyjazdy #3
Skender to Albańczyk, który dorastał w Kosowie. Jako mały chłopiec grał w piłkę ze swoimi serbskimi sąsiadami. Jednak gdy do władzy doszedł Milošević życie Skendera i jego rodziny zamieniło się w piekło. Najpierw policja prześladowała jego ojca, polityka zaangażowanego w walkę o wolne Kosowo. Później zainteresowała się Skenderem.