Zobacz 42- odpowiedź na prawie wszystko Czy komputery są stronnicze? 28 min Zobacz program
Przedrostek “cyber” pochodzi od starogreckiego „kontrolować”. Ale czy naprawdę jesteśmy w stanie opanować technologie, które zdominowały nasze życie? Od 2016 r. i zewnętrznych ingerencji w amerykańskie wybory, a później w Brexit, cyberprzestrzeń zaczęła kształtować naszą rzeczywistość jak nigdy dotąd. O jeszcze bardziej niepokojącym rozwoju świadczą rosyjskie działania w internecie przeciwko Zachodowi. Jak trafiliśmy w to miejsce? Analizujemy to w naszym śledztwie.