Rosja: Wojna i mostARTE Reportage
Krym - oficjalnie należący do Ukrainy, lecz zamieszkiwany głównie przez Rosjan - został zaanektowany przez Rosję w 2014 roku. Symbolem tej ekspansji jest prawie 20-kilometrowy most nad Cieśniną Kerczeńską łącząca Morze Azowskie z Morzem Czarnym. Reportaż.