Meksyk: złodzieje benzynyARTE Reportage
Kryzys gospodarczy zmusza wielu Meksykanów do kradzieży benzyny z rurociągów naftowych, aby następnie sprzedać ją na czarnym rynku. 18 stycznia 2019 roku eksplozja w stanie Hidalgo zabiła 135 osób. Pomimo niebezpieczeństwa, wielu ludzi decyduje się na kontrabandę. Cały proceder kontrolowany jest przez kartele, które czerpią obecnie więcej zysku z przemytu benzyny niż z handlu narkotykami. Ten nielegalny proceder kosztuje Meksyk 3000 milionów euro rocznie.