Streetphilosophy - Znajdź swój fetyszStreetphilosophyPosłuchaj swoich emocji
Czemu uczucia tak bardzo wpływają na nasze życie? Czy to my sterujemy nimi, czy one nami? Czy możemy w życiu kierować się emocjami, czy też powinniśmy słuchać rozumu? Ronja szuka odpowiedzi na ulicach Berlina.