Streetphilosophy - Praca - ale po co?StreetphilosophyZdecyduj się!
Życie ciągle zmusza nas do decyzji i nawet jeśli staramy się ich unikać, to przecież też jest to jakaś decyzja. Jak podejmować w życiu te słuszne? Robić sobie listy "za" i "przeciw", czy lepiej słuchać swojej intuicji? I czy naprawdę podejmujemy wolne decyzje, czy tylko realizujemy odgórnie ułożony plan?