Droga św. Jakuba - Camino de Santiago (1/5)
Pięcioro pielgrzymów kontynuuje swoją podróż drogą św. Jakuba. Podróżują z Estelli (Navarra) do Burgos, przez region uprawy winorośli La Rioja. Zaspokajają pragnienie u źródła Bodegas Irache i odwiedzają Sierra Atapuerca, kolebkę pierwszych Europejczyków.