Kim był Ruhollah Chomeini?
Teheran, marzec 1979 r. W dniu referendum, którego wynik doprowadził do przekształcenia Iranu z monarchii konstytucyjnej w republikę islamską, jesteśmy w lokalu wyborczym Ruhollaha Chomeiniego. Spotykamy jego syna, który pokazuje nam dowód osobisty ojca. Poznajemy historię przywódcy, który zrealizował w Iranie zupełnie oryginalną koncepcję demokracji religijnej.