Pocałunek w rękęW sercu irańskiej rewolucji
Teheran, marzec 1979 r. Na drodze referendum Irańczycy i Iranki opowiedzieli się za powstaniem nowej republiki islamskiej. Zorganizowano pierwsze wybory. Z tej okazji w domu Chomeiniego urządzono lokal wyborczy. To tam zrobiono zdjęcie pocałunku w dłoń, który przeszedł do historii irańskiej rewolucji.