Potwór z błotaW sercu irańskiej rewolucji
Kom, Iran, 1979 r. Częścią obchodów Aszury, najważniejszego święta szyickiego, jest samobiczowanie i tarzanie się w błocie. Czy zdeformowana twarz tego mężczyzny zwiastowała potworny reżim, który zrodził?