W jego imieniuW sercu irańskiej rewolucji
Ahmadabad, Iran, 1980 r. Reżim nowej Republiki Islamskiej postanowił wbrew wszystkiemu uczcić rocznicę śmierci Mossadegha, symbolu walki o demokrację. Przyglądamy się fotografii miejsca, w którym został pochowany.