Zakurzona monarchia
Iran, Teheran, Pałac w dzielnicy Niavaran, 1979 rok. Kilka miesięcy po objęciu władzy przez mułłów zorganizowali oni konferencję prasową w pałacu, w którym niegdyś mieszkał szach z rodziną. Fotograf Reza Deghati wszedł do biura szacha, uchwycić to, co zostało po nim na jego biurku.