Wygnanie
Paryż, 1983 roku. Pewnego deszczowego listopadowego dnia na cmentarzu Père-Lachaise utworzyła się długa procesja irańskich wygnańców. Towarzyszyła ona Sa'ediemu, irańskiemu myślicielowi i pisarzowi, który również został zmuszony przez Chomeiniego do ucieczki z Iranu. Zginąwszy na wygnaniu, musiał spocząć w obcej ziemi, która nie była jego.