Cmentarz świata
Iran, 1981 roku. Kiedy wydarzenia zmusiły fotografa Reze Deghatiego do opuszczenia swojego kraju, Iran stał się wielkim cmentarzem pośrodku ziemi, gdzie wśród grobów wędrowały tylko cienie.