Krzyk rozpaczy
Kurdystan, miasto Bane, 1980 rok. W oblężonym mieście fotograf Reza Deghati pił herbatę ze starszym mężczyzną i jego wnukami, Pejmanem i Lejlą. Gdy od nich wyszedł, w ich dom trafił pocisk. Pamięta tylko ogień i krew i matkę krzyczącą z rozpaczy, bo artyleria reżimu mułłów właśnie odebrała jej Pejmana i Lejlę. Tego nie da się zapomnieć.