Sprawiedliwość
Kurdystan, Mahabad, 1980 roku. Gwardia Rewolucyjna podpaliła dziesiątki wiosek w Kurdystanie i rozlała krew, chcąc stłumić wszelkie oznaki rewolucji. Przed szpitalem miejskim było kilku fotografów. Kostnica była pełna. Mężczyzna niósł na rękach swoje dziecko, które zostało zranione w oko przez odłamek pocisku wystrzelonego w ich dom. Powiedział fotografom: "Patrzcie. Zróbcie zdjęcia. Pokażcie niesprawiedliwość, która nas dotyka".