Egzekucja
Kurdystan 1980 roku. Kurdowie wzięli udział w walce z dyktaturą szacha, a także w rewolucji. Kiedy przybył Chomeini, nazwano ich „synami szatana”, a armia nieustannie bombardowała ich miasta i wsie. Aresztowany fotograf Reza Deghati potajemnie uchwycił obraz człowieka z zawiązanymi oczami, czekającego na rychłą egzekucję, podobnie jak dziesiątki innych.