Od jutra - populizm
W całej Europie wzrasta sceptycyzm i populizm anty-UE. Ruchy migracyjne i kryzys gospodarczy wzmocniły skrajnie prawicowe partie. Podczas następnych wyborów europejskich populistyczni posłowie są nawet uważani za faworytów!