To prawda, europosłowie mają liczne przywileje, poza wynagrodzeniem. Otrzymują zwrot kosztów transportu i zakwaterowania, maksymalnie 4 264 euro rocznie. Na prowadzenie biura, pocztę, telefon otrzymują zwrot kosztów ogólnych w wysokości 4 320 euro miesięcznie.