Arabia Saudyjska vs Iran
Na Bliskim Wschodzie bieda. Między Arabią Saudyjską i Iranem miłość nigdy nie kwitła. Z jednej strony sunniccy Saudyjczycy, a z drugiej szyiccy Irańczycy… Nie ma na czym budować. Jednak teraz robi się naprawdę gorąco, bo na rywalizacji obu krajów tracą kraje ościenne.