Czy ekspansja Chin jest ograniczana?Historie konfliktu
Chiny bardzo szybko stały się drugą potęgą gospodarczą. Masowo inwestują, podkupują wasze firmy, rozwijają siły lądowe i stają się drapieżne wobec swoich sąsiadów. Niektórzy zastanawiają się nawet, czy Chiny niedługo nas nie napadną!