Pjongjang albo Sztuka Wojny
Można by pomyśleć, że najwyższy przywódca Korei Północnej Kim Jong-un jest tylko szalonym grubaskiem w okularach. Jednak nie bez powodu jeden z najbiedniejszych krajów świata negocjuje obecnie z USA na równych zasadach.