Liberia: życie po EboliARTE Reportage
Dziś jedynie liczne groby przypominają o epidemii Eboli, która nawiedziła Liberię w 2014 i 2015 roku i pozostawiła ponad jedenaście tysięcy zabitych. Pomimo nacisków ze strony organizacji sanitarnych na konieczność wczesnego wykrywania chorób zakaźnych, wielu Liberyjczyków nie chce patrzeć wstecz.